Doordat onze producten worden verzonden als briefpost kunnen wij geen Track & Trace verstrekken. Je hoeft er niet voor thuis te blijven om je zending in ontvangst te nemen.
Veelgestelde Vragen
Geen Track & Trace?
Hoe moet ik mijn RVS bandje op maat maken?
Indien je bij Onlinebandjes.nl een RVS bandje besteld wordt deze altijd met een gratis tool geleverd om je bandje op maat te maken voor je pols. Meestal zijn de RVS bandjes te groot. Dit wordt gedaan zodat het bandje geschikt is voor bijna iedere polsomtrek.
Het verwijderen van de schakels doe je natuurlijk niet iedere dag en kan soms voor frustratie zorgen. We hebben daarom geprobeerd om met een duidelijk voorbeeld te laten zien hoe je dit het beste kunt doen.
Klik op onderstaande link om te zien hoe je de schakels kunt verwijderen van je RVS bandje
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Wanneer je op werkdagen voor 16:00 je bestelling plaatst wordt deze dezelfde dag verwerkt en verzonden. Het kan helaas af en toe voorkomen door drukte bij PostNL of om andere redenen dat sommige bestellingen iets langer onderweg zijn. Wij hebben hier helaas geen invloed op.
Kan ik mijn bandje ook ruilen voor een ander bandje?
Ja hoor, indien je niet helemaal tevreden bent met het bandje kun je deze ruilen voor een ander bandje. Wel is het belangrijk dat je het bandje in de originele verpakking en onbeschadigd retour stuurt. Op de pagina klantenservice & informatie vindt je alles omtrent het retourneren.
Echt leer?
Regelmatig krijgen we vragen of de bandjes wel van echt leer zijn. Ja, alle bandjes waarbij in de product afbeelding het leer logo staat zijn gemaakt van écht leer. Echt leer heeft een kenmerkende geur van gelooide huid. Imitatieleer is chemisch vervaardigd en heeft deze speciale geur niet. Wil jij meer weten over onze leren bandjes? Kijk dan even op deze pagina; Over leren bandjesMijn bandje is stuk, wat nu?
Wij controleren alle bandjes zorgvuldig voor ze worden verstuurd. Helaas kan het gebeuren dat het bandje bij bevestiging of om andere reden stuk is gegaan. Wanneer het bandje stuk is mag je een foto maken van het bandje en deze ter verificatie aan ons opsturen. Na bevestiging via de mail hoef je het bandje niet terug te sturen en krijg je van onlinebandjes.nl gratis een nieuw bandje toegestuurd.
Waar vind ik het retourformulier?
Op de pagina klantenservice & informatie onderaan de pagina kun je het retourformulier downloaden. Deze moet volledig ingevuld met de retourzending worden meegestuurd.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retourzending
Wanneer wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen gaan we direct het aankoopbedrag terugstorten. Over het algemeen staat het aankoopbedrag binnen 24 uur weer op je rekening.